З МИНУЛОГО у новий 2019 рік у Нововоронцовці на Херсонщині «перекочували» проблеми, що хвилюють багатьох людей та потребують вирішення. Одна з них стосується сервісу електрозв’язківців. З минулої осені понад 100 абонентів (за неточними даними, восени їх було 260) Нововоронцовської АТС Херсонської філії АТ «Укртелеком» одним махом були позбавлені стаціонарного телефонного зв’язку та Інтернету.
Журналіст поспілкувався зі начальником Нововоронцовської станційно-лінійної дільниці №6 Каховського районного телекомунікаційного центру №631 Херсонської філії «Укртелекому» Сергієм Володимировичем АНДРЄЄВИМ (дослівно).
- Станом на 14 січня позбавлені дротового телефонного зв’язку та Інтернету 108 абонентів райцентру. Не один раз зловмисники викопували недешевий кабель, - невесело сказав пан Сергій.- На вул. Воронцова(колишня Леніна) 21 вересня та 6 жовтня минулого року витягли по живому кабель, позбавивши зв’язку зі світом десятки людей, а також відділ освіти Нововоронцовської райдержадміністрації, Нововоронцовська ЦРА№11 та інших. Співробітники Нововоронцовського відділення поліції ГУ НП України в Херсонській області (начальник, підполковник поліції Олег ОДНОЛЬКО) оперативно вийшли на слід грабіжника чи грабіжників. Один торік, із місцевих, украв кабель на вулицях Воронцова та Чумацька (колишня Петровського). Мені невідомо хто поніс чи понесе покарання за резонансні крадіжки.
Журналіст також поцікавився у Сергія Андрєєва:чому не один місяць не відновлюють стаціонарний зв'язок та доступ до Світової електронної павутини?!.
«Наші колеги з міста Каховки пообіцяли найближчим часом допомогти виправити ситуацію, - запевнив він. – Також нагадую користувачам стаціонарного телефонного зв’язку та Інтернету: не платіть за послуги, яких не було в природі з поважної причини! А коли відновиться телефонний зв'язок, будуть зроблені об’єктивні перерахунки».
Журналіст Всеукраїнської ІА «ЖУРНАЛІСТИ ПРОТИ КОРУПЦІ» 9 січня ц.р. побував на прийомі в голови Нововоронцовського районного суду Вячелава Олександровича КАНЕВСЬКОГО. Він люб’язно погодився поспілкуватися про актуальне для населення та місцевих зв’язківців питання.
- Завершене Нововоронцовським відділенням поліції кримінальне провадження надіслано до районного суду 6.11.2018 р. За висновком слідства, крадіжку кабелю вчинив мешканець м. Кривого Рогу Дніпропетровської області Андрій М.,10 січня 1988 р. нар. Його правопорушення підпадає під частину 2-гу статті 185-ї КК України. Нею передбачено покарання на строк до п’яти років позбавлення волі. Також під час досудового розслідування у вересні 2018 р. стосовно даного громадянина було обрано запобіжний захід у виді домашнього арешту на термін 2 місяці. Наступне судове засідання заплановане у другій декаді січня поточного року.
…Нововоронцовка не Сочі, минулої осені і тепер циркулюють чутки про те, що начебто викопав із землі кабель не один, а два-три любителі легкої наживи. На думку компетентних людей, криворожанин Андрій фізично не міг сам, без допомоги спільника(ків), вкрасти ВЕЛИКУ КІЛЬКІСТЬ кабелю! А втім, районний суд поставить останню крапку в цій історії…
Місцеві, чи то зальотні, грабіжники поцупили не один десяток метрів дорогоцінного кабелю та дотепер місцеві працівники «Укртелекому» не мають можливості усунути гостру проблему. За час, що минув, декотрим жителям райцентру, навіть, пощастило скористатися безкоштовною(!) акцією столичного інтернет-провайдера PROSTO, налагодивши непоганий зв'язок зі світом. А телефони як «заніміли» у вересні та в жовтні 2018 р., так і мовчать! Кого ще, крім Сергія Андреєва, місцеву поліцію та журналістів, найбільше хвилює ця болюча проблема?! Невже деякі народні обранці та галасливі активісти нічого не чули й не знають?!. Припускаю, останні звертають більше уваги на власні зарплати, «смажені» факти та фактики, а не на «німі» телефони?!
До слова, останнім часом мешканці околиць Нововоронцовки скаржаться й на збої у наданні ЯКІСНИХ послуг одного з операторів мобільного зв’язку в Україні!
Сельчани впродовж останніх місяців майже щодня оббивають пороги місцевої станційно-лінійної дільниці та… звертаються до журналіста Всеукраїнської інформаційної агенції «ЖУРНАЛІСТИ ПРОТИ КОРУПЦІЇ» зі риторичним запитанням: мовляв, коли ж, нарешті, повністю відновиться телефонний зв'язок?! Одна з жительок Г - к., зустрівши журналіста по дорозі, повідомила, що їй…порадили звернутися до Миколи Гурепка, котрий займається підготовкою матеріалу для місцевих та столичних ЗМІ.! Не більше й не менше! Я не підміняю зв’язківців!
До честі спеціаліста центру обслуговування абонентів №13 Тетяни Бочарової селища Високопілля, на котру покладені непрості обов’язки сприяти не лише роботі зв’язківців, а й тисячам користувачам телефону та Інтернету, вона намагається вирішити по суті й це важливе питання. З минулої осені їй доводиться одній «відбиватися» від скарг багатьох клієнтів, котрі мають законне право за власні гроші користуватися благами цивілізації. До честі пані Тетяни, вона непогано володіє ситуацією, ввічлива, хоча деякі нововоронцовці занадто часто телефонують, й не обділена професіоналізмом. Та, погодьтеся, не все залежить від її щирого бажання допомогти людям!
У місті Каховці також не сидять без роботи колеги Сергія Андрєєва й Тетяни Бочарової, вищі за посадою та відповідальні за важливу ланку роботи не в одному Нововоронцовському районі Херсонської області. Центру доводиться нести немалі збитки, заподіяні махровими злодіями! Незважаючи на труднощі, зв’язківці намагаються не ігнорувати гострі кути проблем, а навпаки, поступово вирішують їх на користь тисяч людей! Як, приміром, у Нововоронцовці раніше відновили телефонний зв'язок на деяких вулицях, обкрадених любителями кабелів!
Спілкуючись із десятками степовиків, котрі скаржаться на місцевих працівників «Укртелекому», можна почути бозна що. Мовляв, ті тижнями їх «годують» обіцянками, запевняючи, що кабель уже привезено в Нововоронцровку та місцевим зв’язківцям не під силу виконати немалий обсяг робіт. А пан Сергій Андрєєв, котрий працює лише 3 місяці на посаді начальника, переконує, що досі не доставили кабель та інші матеріали, необхідні для відновлення телефонізації та Інтернету?!..
У Нововоронцовському районі на новорічні свята постала ЩЕ ОДНА ПРОБЛЕМА: створення сотнями (!) користувачів електроенергії власного електронного кабінету в АТ «ХЕРСОНОБЛЕНЕРГО» та…ознайомлення з новим договором. Багато мешканців, звичайно, користуються мобільним телефоном, та ДАЛЕКО НЕ ВСІМ (!) по кишені дзвонити в офіс «Херсонеобленерго» та на Гарячу лінію. Аби ЗА ЛІЧЕНІ ДНІ створити власний електронний кабінет та СВОЄЧАСНО передати по телефону покази лічильників. З початку року в «Херсонобленерго» телефонували багато мешканців району, не кажучи про інші, та далеко не всіх ТАМ ФІЗИЧНО змогли почути! Людський фактор не останній у вирішенні будь-якого важливого питання! Й нове не без труднощів пробиває шлях. Та й штат енергетиків в обласному центрі та на периферії не роздутий, а навпаки, скорочується. Зокрема, на місцях не густо контролерів. З об’єктивних та суб’єктивних причин, не всі можуть швидко створити власний електронний кабінет, хоч усвідомлюють важливість справи державної ваги. Наведу один із телефонних дзвінків журналісту.
- Як журналіст, ви повинні ПЕРШИМ ВОЛОДІТИ СИТУАЦІЄЮ, - наголосила в телефонній розмові мешканка Нововоронцовки, шанований людьми ветеран зв’язку Лідія Григорівна Бачинська. – Тричі я безуспішно дзвонила з мобільного на міський стаціонарний телефон акціонерного товариства «Херсонобленерго», вказаний на його офіційному сайті. Першого разу витратила 10 хвилин, та відповіді не дочекалася. Так було й наступного разу. На жаль, не одна гривня з моєї мізерної пенсії пішла за вітром! А третього разу я спілкувалася з працівницею компанії. Жінка мені так і не допомогла, а скоромовкою прочитала «лекцію»! Словом, втратила ще 5 дорогоцінних хвилин! Черговий оператор категорично відмовилася приймати в мене показники лічильника. У«Херсонобленерго» не зовсім добре підготувалися до роботи зі споживачами, а також був заблокований веб-сайт та не працювали цілодобові телефони:безкоштовний та міський.
Автор не наводить усіх «подяк», адресованих херсонській енергетичній компанії. Мені особисто також довелось пройти через «колючі» терни. Та зусилля варті таки того. Власний електронний кабінет економить час і кошти!
Микола ГУРЕПКО, член НСЖУ і НСПУ, журналіст Всеукраїнської ІА «ЖУРНАЛІСТИ ПРОТИ КОРУПЦІЇ» з 2017 р.